Op OBS Kleurrijk is iedere leerling welkom. Het is een school waar talenten en dromen samenkomen! Wij helpen kinderen bij het ontdekken van hun talenten, de meest krachtige manier om kinderen te ontwikkelen is als je ze tegelijkertijd bewust maakt van hun talenten èn dromen.

OBS Kleurrijk is een kleinschalige school gelegen in Ommel.

De school kenmerkt zich door een openbaar, creatief karakter waarbij niet wordt uitgegaan van de gemiddelde leerling waardoor maatwerkonderwijs een must is. Bij ons op school leren leerlingen respect te hebben voor elkaar en de natuur. Ze leren de verschillen en overeenkomsten bij elkaar en in de wereld om hen heen te herkennen, dit bespreekbaar te maken en in verbinding met elkaar te komen. De leraren begeleiden de leerlingen bij dit proces. Wij kennen elkaars talenten en we leren graag samen. We zijn een dorpsschool met een wereldse blik!

MR (Medezeggenschapsraad)