Ons onderwijs

Op OBS Kleurrijk is ieder kind welkom. De school kenmerkt zich door een openbaar, creatief karakter waarbij niet wordt uitgegaan van de gemiddelde leerling waardoor maatwerkonderwijs een must is. Bij ons op school leren leerlingen respect te hebben voor elkaar en de natuur. Ze leren de verschillen en overeenkomsten in elkaar en in de wereld om hen heen te herkennen, dit bespreekbaar te maken en in verbinding met elkaar te komen. De leraren begeleiden de leerlingen bij dit proces. Wij kennen elkaars talenten en we leren graag samen. Iedereen is 100% oké!

Onze school is gevestigd in het centrum van Ommel. We hebben de beschikking over 4 lokalen en een ruime speelzaal. De leerlingen zijn verdeeld over vier groepen: groep 1/2, groep 3/4, groep 5/6 en groep 7/8.
Op woensdagochtend verzorgt de excellentie brigade van PlatOO in een van onze lokalen onderwijs voor leerlingen die meer- of hoogbegaafd zijn van OBS Kleurrijk, OBS De Horizon, OBS De Bron en OBS De Hasselbraam. Korein verzorgt op dinsdag- en donderdagochtend peuterwerk voor leerlingen vanaf 2 jaar. Op maandag, dinsdag en donderdag verzorgen zij de voor schooltijd VSO en na schooltijd BSO voor OBS Kleurrijk.

E-mail algemeen  info.kleurrijk@platoo.nl